سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راویان فتح شهرحدیث نیشابور
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 11
  • کل بازدید : 21188
  • تعداد کل یاد داشت ها : 16
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 2:6 ص
ارسال شده در دوشنبه 92/5/14 ساعت 10:49 ص توسط یاران سلسله الذهب





      
ارسال شده در دوشنبه 92/5/14 ساعت 10:38 ص توسط یاران سلسله الذهب





      
ارسال شده در چهارشنبه 92/5/9 ساعت 9:28 ص توسط یاران سلسله الذهب


می رسید ازجبهه ها تا آسمان یک صف طولانی از رزمندگان




      


تشییع پیکر مطهر سردار آزاده شهید سرتیپ دوم پاسدار حسن دهنوی

پیکر مطهر سردار آزاده شهید سرتیپ دوم پاسدار حسن دهنوی فرمانده اسبق قرارگاه پشتیبانی تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) توسط مردم شهیدپرور نیشابور امروز تشییع شد.
 
  
  

 شهید دهنوی فرمانده دوران دفاع مقدس بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از جانبازی و صدمات وارده دوران سخت اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراقی که در منزلش بستری بود به سوی یاران شهیدش پرکشید.

 مراسم تشییع امروز از مسجد صاحب‌الزمانی(عج) در خیابان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع در میان حزن و اندوه مردم همیشه در صحنه و همرزمان پاسدارش انجام و با مداحی غلامعلی عسگری و عباس عراقی و شعارهای تشییع‌کنندگان همراهی شد.

طبق وصیت شهید، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌فر امام جمعه فعلی تربت جام و امام جماعت سابق مسجد جامع نیشابور بر پیکر وی نماز اقامه کرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید دهنوی در پانزدهم اسفندماه سال 1362 در عملیات خیبر در منطقه جزایر مجنون در سمت فرماندهی گردان عبدالله(ع) از لشگر 5 نصر نزسا به دلیل اصابت تیرهای مستقیم دشمن به چشم چپ و دست چپ مجروح شد.

موسی سلیمانی افزود: به دنبال پاتک دشمن و عقب‌نشینی نیروهای خودی، قامت رعنای فرمانده مذکور به‌همراه تعداد مجروحی دیگر بر روی زمین ماند و البته شدت جراحات و اطلاعات ناقص بعدی به‌گونه‌ای بود که تصور شد سرهنگ دهنوی به شهادت رسیده‌اند و لذا مراسم تشییع نمادین در نیشابور و مجالس ترحیم ایشان در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر برگزار شد.

سلیمانی بیان کرد: این جانباز 70 درصد به‌علت جراحات وارده چون تخلیه چشم چپ، صدمات وارده بر گوش و ترکش‌های زیاد بر نواحی مختلف بدن به‌ویژه جراحات وارده بر سر و نیز مشکلات اعصاب و روان ناشی از شکنجه‌های متاسفانه بسیار زیاد سفاکان بعثی و صدمات وارده از همین جراحات به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: از شهید سه فرزند دختر و دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

 

مجالس ترحیم این شهید بزرگوار در محل مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان 15 خرداد (دارایی)،‌در روزهای چهارشنبه بعدازظهر و پنجشنبه صبح 9 الی 11:30 و عصر 16:30 الی 19 (ختم) برگزار می شود.




      
ارسال شده در چهارشنبه 92/5/9 ساعت 8:47 ص توسط یاران سلسله الذهب


این سبک بالان که تاعرش جنون پر می کشند